Adjudicades les obres per a la rehabilitació de l'Antic Economat d’AHM com CEAM
L'empresa adjudicatària ha sigut Llop Proyectos Integrales SL i tindrà un termini d'execució de l'obra de 18 mesos
MEDIANERAS són l'aposta internacional d'esta edició del festival
Les artistes argentines Vanesa Galdeano i Analí Chanquía, conegudes com a MEDIANERAS, han acabat el mural que estaven dissenyant en la nau de l'empresa Comonsa entre els nuclis de Sagunt i el Port de Sagunt, una acció inclosa en el festival Més que Murs. L'obra es diu Coalescencia.
Les dos artistes indiquen que l'objectiu de la seua representació artística era homenatjar els treballadors i treballadores del sector metal·lúrgic: «Este mural és un homenatge a tots/es els i les treballadors/es d'oficis, especialment als qui són part de la cooperativa Comonsa, del sector metal·lúrgic. Ens honra saber que hem contribuït a identificar la façana del seu taller de producció. La representació de la llum és clau en esta descomposició de colors que es genera en l'exercici del treball de soldadura».
El Festival Més que Murs està organitzat pel departament de Joventut de l'Ajuntament de Sagunt, en col·laboració amb els departaments de Turisme i Memòria Històrica. Les associacions Morvedre Acull, Discamp i Avocam també hi col·laboren. Esta iniciativa es du a terme en diferents espais de la ciutat.
Per a més informació podeu contactar en el correu electrònic mesquemurs@gmail.com, la pàgina web www.saguntjove.es, el telèfon 96 268 34 39 o l'Instagram @mesquemurs_sagunt.
L'empresa adjudicatària ha sigut Llop Proyectos Integrales SL i tindrà un termini d'execució de l'obra de 18 mesos
L'Ajuntament continua redoblant esforços i aplicant nous mètodes per a reduir l'impacte que generen estos insectes
La companyia valenciana Hongaresa de Teatre commemora el seu 30é aniversari al Teatre Romà amb la representació del retrobament d'una parella trencada