Ixen a licitació els treballs per a posar en marxa el Museu Industrial i de la Memòria Obrera
El valor estimat del contracte s'ha pressupostat en un poc més de 405.000 euros amb impostos inclosos
El departament de Participació Ciutadana ha editat el llibre ‘Formació per a la gestió d'associacions i entitats sense ànim de lucre’. El tom està disponible en valencià i en castellà i s'oferix en versió impresa a les entitats participants i a totes les associacions que encara no s'han inscrit en els cursos formatius.
Podrà descarregar-se en la web Participa Sagunto, o punxant en els següents enllaços http://participasagunto.es/wp-content/uploads/guia_associacions-valenci%C3%A0-versi%C3%B3-final.pdf (versió valencià) i http://participasagunto.es/wp-content/uploads/guia_asociaciones-castellano-version-final.pdf (castellà).
Es tracta d'un llibre que consta de tres guies: ‘Guia de transparència per a entitats sense ànim de lucre perceptores de subvencions i ajudes públiques’ (ja editada anteriorment); ‘Guia per a definir un projecte i elaborar una memòria d'activitats’ i ‘Guia per a la justificació dels projectes subvencionats per l'Ajuntament de Sagunt’ (revisada i actualitzada).
A més, este llibre compta amb un annex amb els models i documents més usuals per a les associacions, amb la finalitat d'ajudar en els tràmits administratius més comuns per a les entitats.
La regidora de Participació Ciutadana, María Giménez, ha declarat: “En les nostres polítiques del canvi apostem per reforçar la xarxa associativa en el nostre municipi. Per açò estem prestant el màxim suport a les associacions, no solament incrementant les partides per a subvencionar els seus projectes, actualitzar i millorar els instruments, normatives municipals de concessió i justificació, etc. Però el més important és l'aposta pels cursos de formació per a associacions: durant 2016 i 2017 hem realitzat 8 cursos de formació als quals han assistit 83 associacions diferents de tots els àmbits (esportives, socials, educatives, festives etc. ) la qual cosa hem valorat com molt satisfactori i ens anima a seguir mantenint esta oferta formativa perquè les entitats sense ànim de lucre continuen treballant pels seus objectius de la manera més eficient possible i realitzant la important tasca social que han vingut desenvolupant fins ara”.
Els autors i autores d’este llibre formen part del personal públic de les àrees d'Intervenció i de Participació Ciutadana de l'Ajuntament de Sagunt, els qui al costat de col·laboracions externes han realitzat un treball excel·lent i també han participat com a docents en els cursos de formació de 2017.
El valor estimat del contracte s'ha pressupostat en un poc més de 405.000 euros amb impostos inclosos
Membres de la Corporació Municipal, del funcionariat, de col·lectius i la ciutadania han guardat un minut de silenci en senyal de repulsa i condemna
Serà a les 19 hores i la ciutadania podrà seguir-lo en directe a través de YouTube, les xarxes socials i de manera presencial