El projecte 'IncluDiver Fest' de la Regidoria de Joventut i Infància ja està en marxa
Es tracta d'una iniciativa dirigida a persones dels centres ocupacionals de la ciutat
Huellas és el títol de les dos obres culturals que l'artista dona a conéixer el divendres 9 de juny en el Centre Cívic Antic Sanatori
La sala d'exposicions Centre Cívic Antic Sanatori és l'espai triat perquè la fotògrafa Pilar Sampedro presente un foto-llibre i una exposició conjuminats davall el títol Huellas el divendres 9 de juny a les 19 hores. En este acte cultural, impulsat per l'àrea d'Arxiu i Biblioteques, la fotògrafa estarà acompanyada per tres exponents de l'art valencià com són: l'escultor i pintor Jaime Giménez d'Haro, el poeta i escriptor Antoni Gómez i el pintor Antonio Camaró.
La polifacètica artista Encarna Arnal descriu el foto-llibre Huellas com un projecte ple d'energia i d'amor per la vida, així com de la fotografia i les persones que d'alguna manera s'han creuat amb ella. Encarna Arnal continua detallant l'obra de Pilar Sampedro amb les següents paraules: «Esta gratitud feta imatge cap a les llavors que li han obert camí en el seu transcórrer, la va desgranant Pilar a través de la seua passió per la fotografia amb professionalitat i afecte, donant visibilitat a eixes persones i entorns tan significatius per a ella, amb els seus meditats enquadraments, llums, escenaris, ús de color o mesclant amb el monocrom, trobem picades d'ullet que les emmarquen en el seu camp d'acció, honrant-les d'esta manera».
Respecte a l'exposició, està composta per més de mig centenar d'instantànies que han marcat l'existència de l'autora deixant-li una profunda empremta. L'exposició, que podrà visitar-se fins al 14 de juliol al Centre Cívic Antic Sanatori del Port de Sagunt, combina imatges en color amb fotografies en blanc i negre que, segons Encarna Arnal: «Són el reflex de la passió i l'amor per la vida de l'autora».
Es tracta d'una iniciativa dirigida a persones dels centres ocupacionals de la ciutat
Es reforçaran els servicis de salvament i socorrisme, de la SAG i de la Policia Local per a garantir la seguretat i la neteja a les platges del municipi
El combinat local va ser amfitrió en la competició que es va celebrar el mes de maig passat al pavelló del Poliesportiu Municipol (internuclis), on va superar el Metasa BM La Jota