Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Una delegació de la ciutat ucraïnesa ha mantingut una reunió a l'Ajuntament de Sagunt amb representants municipals en la cual han firmat un preacord d’agermanament

Els ajuntaments de Sagunt i Drohobych han firmat este matí, en el saló de plens, un preacord d'agermanament. Després d'una reunió en el consistori, els alcaldes de les dos ciutats han signat este document.
El preacord d'agermanament explica els fonaments bàsics i les connexions que ha d'haver-hi entre tots dos municipis. Ja s'està treballant en la cerca de sinergies entre les dos ciutats per a, finalment, confeccionar un document específic d'acord d'agermanament.
A la reunió han assistit l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno; la regidora d'Agermanament, Patricia Sánchez; així com l'alcalde de Drogobych, Tares Kuchma; el regidor d'Inversions i Desenvolupament Econòmic, Yurii Yatskiv; i el membre de l'Ajuntament de Drohobych, Victor Konts. Cal esmentar també la participació del cònsol i la coordinadora del Consolat Honorari d'Ucraïna a la Comunitat Valenciana, Pablo Gil i Eleonora Vatral, respectivament.
Patricia Sánchez ha explicat: "Hem mantingut una reunió on s'han intercanviat idees i col·laboracions de futur. Així doncs, per a iniciar eixa cerca de sinergies entre totes dos ciutats, el nostre alcalde Darío Moreno i l'alcalde de Drohobych , Tares Kuchma, han firmat un preacord que arreplega els fonaments bàsics de l'agermanament".

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny