L'enllumenat nadalenc ja il·lumina Sagunt
El cor del col·legi Sant Vicent Ferrer, la Lira Saguntina i la cantant Sandra Polop han obert este divendres l'etapa més màgica de l'any

El pròxim dissabte, 19 de desembre a les 10:00 hores, la Comissió d'Educació Ambiental d'Acció Ecologista-Agró i l'Ajuntament de Sagunt organitzen una nova visita guiada a la Casa Penya de Sagunt. Este centre d'educació i voluntariat ambiental, ubicat a la Marjal d'Almardà-Almenara, compta amb una exposició permanent i una sèrie d'equipaments que, com podran comprovar els participants d'esta activitat, permeten descobrir els ecosistemes mediterranis litorals (platja, saladar i aiguamoll) i l'evolució del seu paisatge al llarg de la història.
Esta jornada de natura a la marjal, inclourà també una visita a la Finca de Penya, la reserva de fauna silvestre de la Marjal d'Almardà. Durant la visita s'observaran els treballs d'adequació de canals i séquies, així com també les labors de gestió de la vegetació que està realitzant l'Ajuntament de Sagunt i la Conselleria de Medi Ambient en esta reserva que custodia AE-Agró. A més a més, s'aprofitarà l'ocasió per a plantar lliris grocs en tota la zona.
Per participar en esta activitat, només s'ha d'enviar un correu electrònic a agromorvedre@gmail.com o telefonar de matí al 962 690 854.
El cor del col·legi Sant Vicent Ferrer, la Lira Saguntina i la cantant Sandra Polop han obert este divendres l'etapa més màgica de l'any
La normativa se sotmetrà a audiències públiques per a presentar reclamacions i suggeriments en un termini de 30 dies
L’Ajuntament de Sagunt invertix més de 35.000 € en la renovació de les instal·lacions elèctriques i d’aigua i la rehabilitació de l’espai