Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Les activitats començaran a les 10 hores amb una jornada de portes obertes en la Nau Magatzem d'Efectes i Recanvis i conclouran a les 18.30 hores amb un taller familiar
La Fundació de la Comunitat Valenciana de Patrimoni Industrial i Memòria Obrera de Port de Sagunt celebrarà este divendres 27 de setembre el Dia Mundial del Turisme amb exposicions, visites guiades, tallers familiars i una jornada de portes obertes en la Nau Magatzem d'Efectes i Recanvis.
Davall el lema “Turisme i Pau”, l'organització internacional ONU Turisme "busca fomentar la conscienciació respecte de la convergència entre el turisme i la consolidació de la pau, en posar l'accent en com els viatges, els intercanvis culturals i les pràctiques turístiques sostenibles poden contribuir a la resolució de conflictes, la reconciliació i la promoció de la pau a tot el món".

Durant el matí i la vesprada del divendres podran visitar-se l'exposició Despedida del contexto de Vic Pereiró i la instal·lació La lucha en titulares de la regidoria de Memòria Històrica i Democràtica de l'Ajuntament de Sagunt. Així mateix, a les 10, a les 12 i a les 17 hores s'oferiran visites guiades al Forn Alt nº 2 i a la Nau Magatzem d'Efectes i Recanvis. Per a les visites és necessari inscriure's: https://www.eventbrite.es/e/visitas-guiadas-gratuitas-tickets-1021556782837.
Finalment, a les 18.30 hores es realitzarà el taller familiar “Estampació i models industrials. Fàbrica de textures” de la mà d’Arae. Patrimonio y Restauración, en el qual a través de la impressió manual low tech es crearan estampacions en bosses de tela dels models de fusta per a fundició de la siderúrgia del Port de Sagunt. Les places són limitades i, per tant, és necessari inscriure's: https://www.eventbrite.es/e/taller-didactico-gratuito-tickets-1021577865897.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny