Cultura

Retrobament de grups musicals portenys en el festival Música al Port

El divendres 17 de juliol a partir de les 20 hores al pati del CEIP Nuestra Señora de Begoña

El divendres 17 de juny a partir entre les 20 i les 23 hores el pati del CEIP Nuestra Señora de Begoña, albergarà un retrobament de grups musicals i solistes del Port de Sagunt dels anys 60, amb Supermirafiori, Mars, Candy Vampires i La Fussión.

Una cita musical que s'emmarca dins del festival Música al Port de la Regidoria de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt.