Sagunt rep els primers treballadors de les noves oficines de PowerCo als terrenys de la gigafactoria de bateries
Segons l’alcalde de la ciutat, Darío Moreno, «els treballs avancen a bon ritme i, amb l’arribada de l’equip de construcció i seguretat, la planta està més prop de ser una realitat»