Programació cursos

Oferta formativa

IMPRESCINDIBLE LLEGIR ESTA INFORMACIÓ

Els cursos només tenen activada l'opció d'INSCRIPCIÓ, per tant, només podrà inscriure's en els cursos. El departament de Campus Obert a la Ciutadania li comunicarà el moment en el qual podrà realitzar el pagament.

 

  • Les sol·licituds s'han de delimitar a les necessitats, per tant, una persona NO PODRÀ INSCRIURE'S EN MÉS DE 2 CURSOS.
  • Si s'INSCRIU EN MÉS DE 2 CURSOS ES DESESTIMARÀ LA SEUA SOL·LICITUD.
  • NOMÉS es podran matricular les persones que figuren com admeses en les llistes publicades en el següent enllaç on es publicarà el resultat del sorteig públic celebrat el dia 5 de setembre. Comprova esta dada consultant en la web o telefonant a 962655868 / 960699073 / 666178647. En cas contrari, es bloquejarà la matrícula i es procedirà a la seua anul·lació.
  • Si en els llistats de persones admeses vosté figura en llista d'espera, el departament li cridarà, atés l'orde de les llistes publicades, quan hi haja disponibilitat de places i a partir d'este moment podrà realitzar el pagament de matrícula.
  • EN CAP CAS podrà figurar més d'una persona adulta en una mateixa matrícula.
  • L'incompliment d'estos tres últims punts, així com el fet d'incórrer en falsedats a l'hora d'emplenar el formulari de matriculació, possibilitarà a la Regidoria del Campus Obert a la Ciutadania a bloquejar esta matrícula.
  • La inexactitud o falsedat en les dades incorporades, i que generen diferències en l'import a pagar, seran reclamades al contribuent per via executiva.